Sunday 25 April 2010

MELODI londeh YB PKR

Baru sekejap tadi tertonton program Melodi di TV3. Umum pun tahu program ini sentiasa panas dengan cerita-cerita sensasi artis dalam dan luar negara. Cuma hari ini 'cerita' yang dipaparkan bertaraf 'extra hot'. Apa tidaknya, sekumpulan artis terkenal tanah air naik berang dan memberontak kerana sebuah syarikat filem yang dipunyai oleh seorang pembesar negeri Selangor telah menipu mereka.

Slot Melodi telah memaparkan rakaman pertemuan antara YB tersebut dengan artis-artis dan krew filem yang sedang berang kerana kerja-kerja mereka tidak dibayar oleh YB walaupun setelah sekian lama. Bukan sahaja tidak membayar gaji/upah pekerja, selain menipu, YB tersebut turut menghantar pesanan ringkas di telefon yang berbentuk ugutan dan hinaan kepada pihak yang membuat tuntutan. Adengan maki hamun dan ugut mengugut antara kedua pihak semasa pertemuan itu juga turut dipapar dalam slot sepanjang 5 minit itu. Amat memalukan dan menjijikkan.

Kalau tidak ada orang tengah yang meleraikan pertelingkahan itu, memang YB tu dah pecah muka agaknya kena hentak dengan pelakon dan krew yang sangat marah itu. Bagi sesiapa yang ada menonton slot tersebut, memang amat jelas keperibadian negatif milik YB dari Selangor ini terlondeh di situ. Saya yang melihat pun terasa simpati dengan rakyat yang diwakili ADUN 'rosak' seumpama itu... kesian org Batu Caves!

No comments: